Nya rutiner.

Så har ett dygn gått i nya hagen och alla bebbarna trivs och leker.
Nu äter de 4 ggr per dag och det är fullt jobb med att koka välling och att blötlägga foder. Det går i ett och ibland går jag som i ett töcken.

Det beror inte på valparna utan på deras kära mor. I natt fick jag öppna till hagen kl 01, kl 03.15, kl 05 då hon också ville gå ut runt kvarteret och så kl 07. Det var första natten som hon inte var tillsammans med dem och jag kan inte ha grinden till valphagen öppen för då skulle moster Magic gå in direkt. Jag tror nog att det skall gå lite bättre i natt. Kanske att vi får sova några timmar i alla fall.

Nåväl, i köket går det jättebra, vi har underhållning hela tiden och idag har jag kört försiktigt med dammsugare utan att någon reagerade. Jag prövade även köksmaskinen och det gick jättebra.
Alla är så underbara. Jag ropar : Bebbarna, mammas hjärtan och då kommer alla fram till staketet. HUR skall man kunna skiljas från de små underverken???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0