Valphagen där ute är klar.

I går så fick vi upp hagen med lekbräda där ute och i dag var alla tillsammans och lekte en stund. Jag vet att jag har lovat utebilder på några valpar men i dag har vi haft huset fullt av valpbesökare och däremellan är det mattider och vällingkok. De enda som jag säkert känner igen på bilden är Bodhi pga det mörka halsbandet och så bröderna blond.
Alla valparna är bra i sina magar igen och det är väldigt skönt.
I morgon tror jag inte att vi får besök så då skall jag försöka att hinna med att skriva ut lite papper som skall med valparna hem. Hoppas också på sol så att vi kan ta 7- veckors bilder på de små. Så är det vikten så klart......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0