Träningen igång.

Nu har jag kommit igång med min träning inför tjejmilen. Sakta men säkert går det framåt och idag "sprang" Magic och jag 3,4 km.(långt till en mil) men ändå. Wildandmagic var med husse på på hembygdsgården där de hade en arbetsdag.
Jag har bestämt mig för att jag skall bygga en ny Lagottolinje. Jag vill inte utsätta Wilda för fler valpar även om det är vad jag helst hade velat. Det är tråkigt att jag inte kunde behålla hennes valp.

Nu väntar jag precis som alla mina valpköpare har gjort. Om det blir någon tikvalp till mig så får jag en valp i juli. Det är tre veckor kvar tills den tiken skall föda och jag är väldigt spänd.

Kommentarer
Postat av: Pia S

Lycka till :)

2013-05-02 @ 20:29:52
Postat av: Mocki

Tack Pia,
Jag märker att när jag skriver Wilda så ändras det till Wildandmagic. Förstår inte hur det går till.

2013-05-03 @ 13:25:45
Postat av: Ann-Sofie

Håller tummarna för att där födds en fin tik till dig i kullen. :-) Kram

2013-05-06 @ 17:08:40
Postat av: Catharins

Va kul!!! Lycka till!!

2013-05-10 @ 03:07:50
Postat av: Mocki

Ja Catharina, hade du tagit valpar på Lara så hade jag köpt en av dig. Det hade varit kul med ett barnbarn till Wilda.

2013-05-10 @ 19:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0