Fina Lykke!

Nu är Lykke 14 veckor och hon har varit "torr" I en hel vecka. Hon är nu helt säker och knallar själv ut i trädgården och gör sina behov. Jag får väl tacka den fina sommaren för detta för vi har haft dörren på glänt hela tiden. Trots detta så tycker jag att det är bra för en 13-veckors valp.
Till helgen överger jag man och hundar och åker till Stockholm för att springa Tjejmilen. Hoppas verkligen att det kommer att fungera, för jag har väldigt ont i en höft men det ska väl ge sig till helgen hoppas jag. Vi får se, på söndag berättar jag hur det har gått.

Kommentarer
Postat av: Gunlies Möller

Hej
Vad duktig Lykke är som redan är ""torr", för Mac tog det mycket längre tid. I går började vi på kurs igen vardagslydnadskurs och har fått lite hem uppgifter som vi ska göra.

Önskar dig lycka till i Stockholm för tjejmilen, hoppas du slipper ha ont i din höft.

Kram från Gunlies och Mac

2013-09-04 @ 11:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0