Tiden går fort.

Så har veckan rusat iväg. I söndags var Mac och hälsade på och det var så roligt att se honom. Väldigt vacker, tillgiven och social och så älskade han Lykke. De två var lika tecknade fast Mac är ju vit och brun medan Lykke är skimmel.
Förra helgen var en riktigt bra Aussiehelg. Magics två valpar Ami och Spike blev båda uppflyttade till Lägre spår och Spike tog sin tredje vinst i Lydnadsklass 1 och fick därmed titeln Lp1. Ja, vi är stolta både Magic och jag.
I morgon skall lilla Lykke ställas ut och det blir nog lite nervöst pga att jag fortfarande har svårt att titta ned och det måste jag ju göra. Ja, ja jag får väl vingla fram så gott det går och så får vi göra det bästa möjliga av situationen. Rapport kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0