Valpträff nummer 4.

Så var det dags för Wildas sista valpträff. Hon har nu haft tre och Magic en.
Det blev en strålande varm och solig dag och vi fick långväga gäster. My kom från Leksand, Lykke från Norge, Belizia kom från Göteborg och lilla Ester kom från Lerhamn.
De fyra systrarna fann varandra direkt. De lekte och busade både med varandra och med vår lilla Lykke. Vår lilla kråka hängde med bra, hon hade ju blivit tränad med Magic här hemma så det gick riktigt bra. Det var rörande att se de små chokladpralinerna leka och uppföra sig så fint.
Mitt betyg: trevliga, sociala, söta små valpar. Jag är stolt som uppfödare och hoppas att de fortsätter i samma anda.
Jag tycker att vi fick en fin gemenskap tillsammans och det är ju det som gör det här sååååå roligt. Jag får träffa nya trevliga människor för varje valp som föds och det är människor som man bara vill träffa igen. Underbart!
Jag vill tacka alla som kom för att vi fick en sådan fin dag tillsammans och för att ni gör ett så gott arbete med era hundar.
TACK från hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0